måndag 20 april 2009

En överraskande bra dag

Va roligt det är när vardagen överraskar!

Idag har varit en så otroligt oväntat trevlig dag! Inget särskilt som har hänt... bara små saker... som lite lugn och ro... småplockande... en lugn kaffestund i solen... trevligt fika med bästa grannen ... och självklart grunden till lugnet som är vetskapen om att min lille E mår mycket bättre idag! Underbart!



Inte mycket pysslande gjort dock... fick lite städenergi istället... det behövdes kan jag säga!!!



På bilderna ser ni det underbart goda te som jag fick av min snälla mamma härom dagen. Det kan vara så att hon tycker jag dricker en aning för mycket kaffe *skruvar lite på mig* Men det här var faktiskt ett otroligt gott te!!!



Lyckades iallafall få på de nya molnlakanen på sängen i gästrummet idag. Äntligen!



Nu sover två nöjda småkillar som haft en toppendag och jag ska (hör och häpna) sjunka ner en stund i soffan. Jag ska chocka kroppen med att slappa lite framför tvn.. det var ett tag sen *ler*

Ha en fin kväll! Kram

2 kommentarer:

vårt lilla hus sa...

Malin: Tack goa du, va snäll du är =) Trälådorna är hemsnickrade =) (försökte kika in hos dig, men kunde inte komma in då den bara var för inbjudna... så du vet... men det visste du säkert redan ;))Stor kram/Helena

InGlared-Astrid sa...

Vilken snygg väggfärg du har hittat till ert gästrum. Vad heter färgen och var har du köpt den?