måndag 4 maj 2009

Snabb som blixten

Nu var det flera dagar sen jag lärde mig krypa och nu börjar jag få upp en himla fart. Tänk så mycket skoj det finns som jag aldrig fått tag i tidigare. Små smulor på golvet är toppen... och ibland öppnas den magiska dörren med utomhuset bakom. Då rymmer jag så fort jag kan *hihi* Idag hann jag nästan ut helt på bron. Imorgon ska jag satsa på hinna till brevlådan *fniss* .

Och när mamma höll på laga lunch passade jag på att smita in i det hemliga rummet med all mat i...


Hmmm... vad ska jag taaa?


Kanske lite cola?


Vadå??? Va tittar du på???
Jag gör inget...

3 kommentarer:

SMÅKILLARNA sa...

Nej men jag DÖÖÖÖÖR vilket charmigt kort det sista är!!!! *asg* SÖTNOS!/M

Anonym sa...

Sötnosen! Vilken liten racing-bebis! /Pia

Lisa sa...

Men visst är det kul!! Min favvo är att sticka in badrummet där finns en platta som låter kul när jag bankar på den (vågen..) och så brukar jag rycka i duschdraperiet men då kommer alltid min mamma och lyfter upp mig??? /Felix