måndag 20 april 2009

8 månaders killen


Så här ser jag ut nu när jag är 8 månader!!!
Idag har jag lekt med min kompis Filip. Det var kul! Jag petade honom i örat, sen slog han mig i huvudet. *fniss* Det måste vi göra snart igen!
Viktor har varit borta hela dagen. Elliot också. Sen kom Viktor hem och höll en lysande grej bredvid mitt öra så jag kunde höra Elliot...? Det var hur konstigt som helst. Jag kanske har blivit blind??? Jag vet att jag är gammal nu... men inte sååå gammal.. Eller?
Ikväll åt jag förresten upp nåt som hette Peter Pan. Det var gott. Viktor blev arg... Då skrek jag. Sen åt jag lite mer pan.
Imorgon ska jag lära mig krypa uppför trappan, jag är sååå nära. Eller så struntar jag i det. Får se hur jag gör!
Kanske kanske kanske kommer Elliot imorgon. hoppas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad man saknar lill killarna... :-( Att man ska missa hans 8 månadersdag.
:-( en vecka är länge på 8 månader...
Elliot har varit piggare idag så vi kanske ses i morgon...
Kramar från Pappan!!!

Morfar sa...

Grattis Olli på 8 mån dagen
Hoppas verkligen ni får återförenas imorron.
Jättekramar till er alla

Anonym sa...

Grattis på 8- månadersdagen! Nu längtar vi tills vi ses nästa gång! Kram på er! / Pia & Tuva

Anonym sa...

Oj så kul höra att det verkar gå åt rätt håll med Elliot! Hoppas ni får återförenas snart och tack för de fina orden som du skrev i Marias blog. Tänker mycket på er och era fina små prinsar/Gunwor