fredag 1 maj 2009

Första maj

Hej mina vänner!
Hoppas alla hade en underbar valborg!
Det hade vi, med sol, grillning, brasa, trevligt sällskap och busiga barn...
... vad mer kan man önska sig?
Idag är det min födelsedag!!!!
Tyvärr fick jag börja dagen på akuten med yngsta sonen som fått öroninflammation
Denna fina blomma (med den söta grodan som är på väg ur hinken) fick jag av underbart gulliga I
Efter några timmars väntan och en brusten trumhinna senare fick vi åka hem med lite antibiotika och alvedon.
Vi kunde födelsedagsfika ute på altanen i det helt underbara vädret!
Grannen hade klippt gräset (eller rättare sagt trimmat lite kring kanterna)
så det riktigt doftade sommar!!!!

Fick en moccamaster som jag gått och tittat på i flera år *sååå glad*
och prenumerationer på två inredningstidningar!!!!! *skuttar av lycka*
Underbart!

Imorgon ska jag på shoppingtur, det ska bli kul!
Lite nya saker till hemmet och lite smått och gott till trädgården står på listan...


Sov gott!

8 kommentarer:

Guttemamma sa...

Tiltross for dårlig start på dagen,god bedring til lillemann,GRATULERER med dagen!! Snakk om flotte presanger,bra mann :-). Høres ut som dere har kost dere masse og god hageshpping i morgen!! klem fra Anette

Grodmamman sa...

Stort grattis i efterskott!
Tråkigt med sonen, hoppas han är bättre idag.
Ha en härlig shoppingdag idag!
Kram

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer med dagen som var i går!!
Håper du finner noe på shoppingen i dag..

klem

Design i tid och rum sa...

Grattis i efterskott!
Jag tycker det är så synd att din son blev dålig...men det har hänt oss alla någon gång.
Bra presente du fick..
ha det så bra i dessa vackra maj månad.kram Dadda!

Nettan sa...

Stort GRATTIS i efterskott & stackars sonen son fått " öroninflammation " =0(

Ha en skön Söndag !
Kram Nettan

chokladblomma sa...

Grattis i efterskott! Skönt att dagamen blev bättre till slut, trots en så trist start.
Ha det så gott!
Kr

Mitt smultronställe sa...

Grattis!!
Förra året när jag fyllde år fick jag också en moccamaster, den är så bra!!! Och snygg!!

Ha det gott, kram Camilla.

Fröken Fräken sa...

Grattis i efterskott, och hoppas att du gjorde riktigt bra shoppingfynd. Blev ingen loppis för min del, loppisen hade stängt.. Det blir nya tag nästa helg, nu försöker jag vila och bli rekordsnabbt frisk så att jag orkar till jobbet imorgon...