lördag 21 mars 2009

Byta grejer med varann

Nu har jag blivit fast igen!!! Råkade kika in på Tradera och blev visst kvar där... länge =) Visst har ni inte missat att man kan fynda mycket, både lite gammalt och shabby och det som är helt nytt, på

eBay-Tradera.com


Det är min vän C som fått mig att bli totalt fast !!!! Jag har precis sålt iväg en hel del pysselgrejer på Tradera och ska göra ännu ett nytt ryck att rensa lite i gömmorna när jag kommer hem!

Idén tycker jag är rätt bra och man tar tillvara saker på ett annat sätt.. istället för att slänga saker, eller stoppa undan i kartonger, kan någon annan få glädje av det =)

Vi ska även lägga ut lite annat kul snart (både här i bloggen och på Tradera)... ska berätta mer om det sen (det är det nyaste projektet som håller på ta form nu här vartefter ;) )Jag kan dock avslöja att det nya projektet går i en lite lantlig-shabby stil =)

Nej... nu är det dax att somna snart! Kramar från en trött H

Inga kommentarer: