onsdag 7 oktober 2009

En alldeles ovanligt vanlig dag

Idag när jag slutade jobba gick jag och hämtade hem Elliot och sedan fick jag äntligen en "heldag" med mina killar =)! Viktor har fortfarande lite feber, men är lika pigg som vanligt ändå! Vi hann spela lite spel, fixa fram alla vinterkläder, pyssla, äta middag och gå ut och testa vinterkläderna... =) Ljuvligt!

Nils åkte iväg och tog med lite middag till sjukhuset och sedan tog han och Fredrik en biljardkväll! Kul! Nu sover killarna och jag ska läsa en bok om samlevnadsundervisningen i skolan under 50 år... känns ju... lagom lustigt =)






Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det idag! Har skickat mess till dig på mobilen om ni har lust att komma på kalasmys någon dag nästa vecka, men har inte fått svar... Hoppas ni har möjlighet... Kram/Pia

SMÅKILLARNA sa...

Hej Helena... Vad kul våra män verkade ha haft det! =) Kul att de umgås liksom! Själv har jag ätit glass och suttit framför TV:n med en filt! Nyttigt värre liksom =/