onsdag 10 juni 2009

God morgon!


Här på tomtebo har vi sovit en toppennatt. Tack vare bästa bästa mormor, farmor och farfar hade Oliver och Viktor en jättebra dag här hemma och vi andra fick BÄSTA dagen i Stockholm! TACK snälla ni för ALL hjälp!!! Elliot har lite mer knip idag och har även haft en bökig natt tyvärr... Men Tomas trodde det var tarmarna som börjar dra ihop sig så vi håller tummarna att det ger sig snart. Nu är Viktor en kortis på förskolan och jag försöker vila bort febern en stund. Förresten är jag totalt datorlös nu :( Det står att jag måste byta DNS blablabla och ställa om routern...? Kunde lika gärna stått kxitsmxawwwkthaxokyzc.aug .... Det hade gett mig lika mycket förståelse för vad jag måste göra för att få det att funka! Jäkla datorer :)

1 kommentar:

Maria sa...

Åh nej! Måtte det fixa sig med datorn, följer din blogg slaviskt! Hälsa sjöfrun!

Kram Maria