onsdag 8 april 2009

Födelsedag nummer ett

Idag fyller min lilla V fyra år och lyckan är verkligen total!!!

Tänk va stor man är när man fyller fyra år! Inte alls lika liten som igår när man bara var tre år. Liiite längre tyckte han sig nog ha blivit när han stod framför spegeln och betraktade sig själv i morse *fniss*

Idag blir det bara ett litet kalas, det stora släktkalaset och barnkalaset blir om en vecka ungefär när ävenstorebror hunnit fylla år. Vi envisas med att ha gemensamt kalas för våra killar än så länge, då det bara är 5 dagar mellan deras födelsedagar... Än så länge funkar det... Men i år är kanske sista året?

Måste bara visa er mitt senaste fynd (läs: inköp av något jag älskar och länge velat ha, hellre än billigt *fniss*)





Någon som undrar om jag älskar Greengate *ler
Jag är så oändligt glad att ni lämnar så många söta kommentarer efter er när ni kikat in. Ni gör verkligen min dag!!! Tack snälla *skuttar*
Visst är ni med och tävlar om en skål från underbara Greengate!!???
Nu ska vi äta tårta!!!!
Ha en fin dag! kram H

Inga kommentarer: