onsdag 8 april 2009

Färdigkalasat för idag....

Och oj vilken rolig dag vi har haft!

Först kom morfar med ett jättestort paket...




... och sen visade jag upp min tröja som jag har gjort! Min fyraårströja!!!


... och sen fick vi några fler paket ur en fiskedamm




Sen kom våra vänner Casper och Lucas och kalasade med oss också! Sååå kul =)




... och jag blåste ut alla ljusen på en gång!



Sen blev det ut och testa min nya kickbike som jag fick av morfar och Karin *lycka*


Efter middagen kom farmor, farfar och mormor också till mig en stund och hade ett hall-kalas! Oj va glad jag blev för det!!!! En turtle och en stålmannendräkt fick jag! Toppen!
Nu är vi sååå trötta! Tur att vi är lediga imorgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer med ett sent GRATTIS trots att det är färdigkalasat för idag...

Hoppas att din dag blev toppen-toppen, Viktor!!

Kramar från Inger, Mattias och Halvar

Morfar sa...

Det blev en toppendag
Barnen var riktigt på G
Fina bilder på bloggen
Kramar till 1000

Morfar sa...

Kommer inte in på mailen än