torsdag 16 april 2009

En liten pärla

Jag älskar att kunna shoppa när jag har tid, och med tre små barn är den enda tid jag har "över" på kvällarna när de har somnat (... om de somnar vill säga *ler*... har varit lite si och så med det här med sömnen på slutet)

Det finns ju ett otroligt utbud nu med många webbbutiker med inredning...men vissa är finare än andra... och ibland hittar man små pärlor som har det "lilla extra".

Tittade in i butiken Julias vita drömmar igår kväll (för första gången faktiskt) och det var verkligen en helt ljuvlig butik med sååå mycket fint!!!

Jag skulle verkligen ha kunnat handla hur mycket som helst hos henne, men denna gång fick jag nöja mig med dessa (som jag velat ha sååå länge)


Bilderna lånade från Julias vita drömmar

Så nu kommer jag vanka av och an vid brevlådan tills det dyker upp en avi *fniss*
Rekommenderar verkligen att ni kikar in i hennes mysiga butik. Det är väl värt ett besök!!!!
Idag har jag dragit igång ett nytt projekt med lite lådor... Målade ett helt gäng igår och ska försöka dekorera lite när tid finns =) Har ju två sjuka barn hemma nu och den tredje inlagd på sjukhus 70 mil bort... så det är lite si och så med både tid och ork just nu... I natt lyckades jag få den minsta att somna efter fyra timmars kamp ( inte helt enkelt att somna när man har hosta, täppt i näsan och sedan var det morgon 04.30 *tjohoo* Det är ljuvligt med bäbisar *ler*
Nu är det nära kära ni, idag avslutas tävlingen! Skynda att anmäla er om ni inte redan gjort det, imorgon avslöjar jag vinnarna!!! Klicka här för att komma till tävlingen
Ha en fin dag! Kram H

Inga kommentarer: