tisdag 17 februari 2009

Vinter ute, vår inne...

Nu är det riktigt riktigt bitande vinterväder ute.
Solen skiner och himlen är alldeles blå och termometern står på -25grader. Härligt... lite väääl kallt kanske, men hääärligt =)

Tycker det blir så fint när det är riktigt kall, vit snö som gnistrar. Passade på att fota lite när jag skulle lämna barnen på förskolan





Mindre härligt tycker jag det är när det är kallt inne!!! Så här ser insidan av vår ytterdörr ut idag....


Någon som tycker vi borde sätta tätningslister???? *ler*

Men det är ändå lite vårigt hos oss nu, för vi fick dessa underbara tulpaner av M och P på alla hjärtans dag







Älskar att ha snittblommor hemma... särskilt tulpaner. Känner mig glad varje gång jag tittar på dem =)
Idag har jag fortsatt med finliret av min omflyttning hemma. Blir nog bra faktiskt =) Tyvärr går det gärna överstyr när jag organiserar... så nu är det inte bara ommöblerat, även skivorna är organiserade, frysen tömd och omorganiserad... för att inte tala om garderoberna =)
Ska försöka fota lite medan det fortfarande är ljust idag =)
Kramar Helena

Inga kommentarer: