torsdag 8 januari 2009

Nytt för i år...

... är att Viktor bestämt sig för att han inte kan sova!!! Det hände när han slutade med nappen! Han frågar aldrig efter nappen, men varje kväll innan han lagt sig på kudden säger han:

-Jag kan inte sooooova, jag har försökt jäääääätteläääänge!!!!

Ikväll hörde jag inget så efter en stund smög jag upp för trappen och kikade in i deras rum... då såg jag två huvuden på Elliots kudde! Viktor hade krupit ner och lagt sig bredvid Elliot i hans säng... *fniss*

Det gäller att va lite uppfinningsrik om man ska kunna sova utan napp =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va gullit !

Det känns tryggt o sova med storebror

Anonym sa...

Men Gud så gulligt! Tur att man har en storebror! Vilka söta små prinsar du har. / pia

Anonym sa...

Vad söta dom är! Jag längtar till imorgon då vi ÄNTLIGEN får ses! Ikväll ska vi till Leos - ses vi där oxå?