torsdag 14 maj 2009

Mamma nu när jag är på förskolan idag...

... då måste du ta hand om Andreas! Om han skriker måste du ge honom nappen och om han blir hungrig vill han ha välling. Här ställer jag nappflaskan mamma!!! Nu ligger han och sover i vagnen så nu får du inte väcka honom. Sen vill han sova på altanen!

Idag innan Viktor åkte till förskolan fick jag noggranna förhållningsorder om hur jag skulle ta hand om Andreas... *sötis*



Kolla vilken fin tröja mamma fyndat (läs betalat 12:- för) till mig på Tradera =)





Nu är E och V på förskolan, O sover i vagnen och A har jag lagt i arbetsrummet på extrasängen *ler* Nu ska jag ta det lugnt en stund medan Nils är på Rödäng och lånar en trappgrind *tack*
Sen blir det att ta tag i rabatterna... det är inte en dag för tidigt =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: