onsdag 1 april 2009

Se möjligheterna!!!

Satt och tittade på diagnos okänd igår. Det var en vän till mig som var med i programmet, och som lyckligtvis äntligen kunde få en diagnos ställd. Va underbart det är med program som verkligen ger riktiga människor riktig hjälp!

Tog verkligen till mig av något han sa i programmet:

Man gör det man kan med det man har!

Såå klokt! Det är klart att man ska tänka så! Hur gör jag det bästa utifrån de förutsättningar jag har? I stället för att se sina begränsningar, se möjligheterna!!!!

Idag har vi en ledig dag. En promenad med bästa P och min guddotter och sedan en fika på stan med hela familjen står på schemat! Ser verkligen fram emot dagen =)

Måste bara visa mitt senaste fynd!








Hittade denna söta trådkorg på Boom och jag var bara tvungen att ta med den hem *ler* Ibland är det verkligen så... den bara stod och ropade på mig på en hylla! Den kostade bara 39:- så jag ser det som ett fynd!
I påsk tänkte jag att den skulle fyllas med chokladägg (sånna med folie på) och sen får vi se vad den får användas till! Det finns många möjligheter =)

Ha en fantastisk dag allihopa!!! Kram
Förresten... Kika jättegärna in imorgon och var med i min tävling med ett finfint pris från Greengate!!

Inga kommentarer: