onsdag 1 april 2009

Idag...

...är det stora tunga moln som hänger över tomtebo, så man vill inte gärna gå ut! Vi kommer vara inne hela dagen och försöka göra så lite som möjligt. Barnen har knappt sovit alls på hela natten så idag är de bara ledsna och griniga, så idag blir det bara att vila!!!!










Nääääe...



april april!!!!! *fnissar*


Idag är en toppendag, solen lyser, barnen är på topp och nu ska vi gå ut och hitta på en massa kul. Sen blir det sportskola (om E fortfarande är laddad)!


Ha en bra första april!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men HELENA!!!!! Fy fy fy dig!!!! Jag fick en stor klump i magen när jag läste inlägget - INTE skrämmas så!!!! SKÖNT dock att det var på skoj (nu har jag lugnat ned mig lite!) TACK för världens godaste fruktsallad igår!! /Maria

Morfar sa...

Inte skrämmas så där !
Fypåse !
Glad att det var 1 april.
Kramar

Johanna sa...

Åh - jag som var så nöjd att ingen lyckats lura mig idag... Men, men, - man ska inte ropa hej förrän det har blivit den 2:a (eller nåt sånt)