fredag 20 mars 2009

Fredag blir det ändå...

Jahapp.. så var det fredagkväll... Inte lika spännande när man sitter "ensam" i ett 10kvm stort rum på ett sjukhus 70 mil hemifrån med två sovande små barn i... Tur att man har datorn =)
Idag har varit en jobbig dag för min lille E, han har haft jätteont i sin mage och blev även tvungen att sövas för att kunna få en ny infart så han kan få dropp igen.... Men nu tickar det på med vätska så nu håller vi tummarna att det ska vända för lillen snart.

Tog mig dock ut en sväng till Solna centrum idag och shoppade några små grejer hem.... hihi... Kändes kul! Lite vårkänslor fick jag. Och hemlängtan. Men det är verkligen vår i Stockholm nu! Underbart!
Ska visa er mina små inköp imorgon när jag hunnit fota dem =) Tänk va nöjd man kan vara över så lite (och tur är väl det ;) )


Mitt H från Cest la vie home

Inga kommentarer: