måndag 7 september 2009

Så många idéer...

... så mycket inspiration.... och alldeles för lite tid!

Nu har hösten dragit igång och jag har tagit itu med studierna efter mammaledigheten. Läser lite dubbelt nu för att bli klar så fort som möjligt och försöker jobba extra det jag hinner, samtidigt vill jag försöka spendera all tid jag bara hinner med min familj. Därför är det bara att inse fakta... jag kommer inte att hinna blogga mer just nu =( Hur mycket jag än vill och hur tråkigt det än känns att lämna bloggen! Men med tre små barn, hus, jobb och studier på 150% är det dags att prioritera och dygnet har tyvärr på tok för få timmar just nu!

Kommer självklart fortsätta kika in hos er så ofta jag hinner. Hoppas ni alla får en fantastisk höst och att vi snart ses igen! På något sätt =)

Tack snälla ni för alla underbara kommentarer och mail ni skickat under dessa månader! Det värmer verkligen!!!! Och tänk... över 20 000 besökare! Det känns helt magiskt! Det trodde jag aldrig! Men nu är det alltså dags att sluta för denna gång, men jag dyker säkert upp igen, längre fram!

Kramar i massor

6 kommentarer:

chokladblomma sa...

Ja, ibland räcker tiden verkligen inte till, hur mycket man än tänjer!
Lycka till med studierna och ha en riktigt bra höst!
På återseende!
Kram

Grodmamman sa...

Tråkigt för oss, men jag har full förståelse för ditt val! Man kan inte hinna med allt och familjen ska gå först!:)
Lycka till med studierna nu och ha en bra höst!
Hoppas att vi snart ses igen!:)
Kram

Annas Lycka sa...

Ååå kommer sakna dig och hoppas att du skriver nångång ibland. Lycka till med dina studier och din familj såklart! kram Anna

Christina - Lantmusen sa...

Tråkigt, men jag förstår att du har fullt upp! Lycka till med studierna! Ha en bra höst!

Inspirera Mera sa...

Lycka till med studierna! Kram Sandra

Åsa sa...

Vilken mysig blogg! Helt underbar inredning. Ger mig inspiration!