torsdag 10 september 2009

Elliots stora dag!!!



Nu kan vi äntligen berätta!

Elliot har blivit utvald till Min Stora Dag!!!!!

Min stora dag är en stiftelse som hjälper svårt sjuka barn att uppfylla sina önskedrömmar! Hur fantastiskt är inte det????!!!

Det är läkare som nominerar barnen och vi anar att det även finns andra drivkrafter bakom nomineringen! Vi saknar verkligen ord.... vi är så tacksamma!!!

Idag fick Elliot träffa två representanter från Min Stora Dag och fick då veta att han ska få önska sig vad han vill och så ska de göra allt de kan för att få hans dröm att gå i uppfyllelse!!!! Först förstod han knappt vad de sa, men när det hade sjunkit in blev han sååå lycklig! Nu har vi en liten strålande stjärna här hemma som vänder och vrider på allt han kan önska sig! Ska bli spännande att se vad han bestämmer sig för! Men gladare kille får man leta efter! =)

Eftersom att de vill att han ska få nåt att se fram emot, ska han få veta vad det är han ska få/få göra redan innan operationen! Känns helt fantastiskt!!!! Tänk att det finns så helt otroliga människor som verkligen uppfattat hans kamp och gjort detta för att uppmuntra honom! Vi kommer verkligen att vara evigt tacksamma!!!!

Här kan ni se lite mer vad Min stora dag är! Och här!

3 kommentarer:

SMÅKILLARNA sa...

NÄ MEN ÄR DET SANT?!?!?!?! WOW!!!! Men nu måste jag bara fråga: visst är operationen han ska göra nu inte lika stor som de andra han gjort,eller har jag fattat fel? Herregud så stort för Elliot (och även resten av familjen såklart!) Elliot är verkligen en kille som förtjänar detta om och om och OM igen! Ljuvligare kille får man leta efter.../Maria

Morfar sa...

Såå himla glada och lyckliga vi är för Elles skull. Han är så otroligt värd att få denna utmärkelsen.
Hoppas det blir nått riktigt kul och minnesvärt.
Alla tankar och kramar från oss.
Morfar o Karin

Anonym sa...

Men så roligt! Jättegrattis! Det är han helt klart värd efter allt han har gått igenom! Kram/Pia & Tuva