tisdag 19 maj 2009

Nu går jag snart =)

Nu tar jag mig fram nästan som jag vill. Jag går mellan möbler, väggar och allt som står fast och löst i huset *ler* Ställer mig upp mot allt och alla och står ofta och bara håller i mig med en hand. Snart släpper jag helt!!! Då ska du få springa mamma *fniss*

Jag har förresten testat om saker här hemma håller!!! De här grejjerna är sånt som inte håller! Jag bankade bara liiite på ljusstakarna innan de gick sönder och fatet höll inte ens när jag slängde det i golvet. Vilket skräp *fniss*

Inte heller håller Viktors byxor. Kolla så många hål!!! På en och samma dag! Härliga underbara ljuvliga dyraidriftsomattan barn =)

Ikväll är vi trötta, sååå trötta. Det blir desperate... och nybakat oliv- och fetaostbröd *mums*

Ha en härlig kväll!

Inga kommentarer: