lördag 9 maj 2009

Badrum i vårskrud

Idag fick badrummet en ansiktslyftning

Har ju verkligen fastnat för vårens pasteller. Tycker man blir glad =)
Badrummet fick därför bli turkost, med nya handdukar...



... ny badrumsmatta...



... och lite dekorationssand....



... blev det till sist så här!







En ny skylt till badrummet fick det också bli!!!


Det har shoppats en del här de senaste dagarna... så jag tänkte att jag kunde visa lite i taget!!! I nästa inlägg ska ni få en titt in i mitt kök!
Ha en härlig lördagskväll! Kram

12 kommentarer:

Snuttan sa...

så fint dfet är med turkos

Kram
Åsa

Guttemamma sa...

Frisk og fin farge det der! Koselig på badet ditt synes jeg:-)

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad jag har missat hos dig, pinsamt....Vad fint det blev i badrummet. Lite färg gör så mycket. Älskat turkostblått.

Kram Anne

Annas Lycka sa...

Har oxå den toa skylten...Jätte fint bidde det...Gillar turkost !!!! Somrigt och fräscht. Ha det! Anna

Grodmamman sa...

Fint det blev med lite färgklickar i badrummet! Vi har vitt kakel och mörkgrå klinkers och det är himla tacksamt att sätta till lite färg till det!:)
Kram

Vit poesi sa...

Vilken fin makeover du gjort!! Turkost är så fräscht!
Kram Malin

Mitt smultronställe sa...

Fint med färgklickar!!
Älskar toa skylten, har en del sådana bokstäver här hemma....

Hoppas du får en bra söndagskväll, kram Camilla.

FURNISH.etc sa...

Åh vad härligt och ljust det blev med turkost! Har också gått och kärat ner mig i vårens alla pasteller.

chokladblomma sa...

Vår- och sommarfräscht!!!
Ha det gott!
Kram

Design i tid och rum sa...

Hej! vilken fin akcent färg,jag gillar turkos den färg gör aldrig ur mode.
Roligt inlägg längre när ,du är så lik mig. Jag kan också gå runt med saker ,vill ha det på olika ställen.kram Dadda

Lottaspace sa...

Så fräscht och fint det blev!

Kram,Lotta

Fia sa...

Åh var har du hittat TOA skylten? En sån vill jag också ha!
Skall kika vidare, fick adressen av Denise.