torsdag 23 april 2009

Paketet har kommit!!!!

Äntligen har min beställning från Julias vita drömmar kommit! Snabbt gick det och sååå fina var de.. mina nya fil de fer korgar!!!!


Den ena fick flytta in i vardagsrummet och fylldes med några kuddar och filtar
Den andra bor i hallen och ska få fyllas med mössor och vantar...

En tur till plantagen blev det också idag, så nu bor det äntligen penséer i min betongkruka





Hoppas ni får en fin kväll! Nu ska jag ut och hjälpa våren lite på traven =)

7 kommentarer:

Design i tid och rum sa...

Tack för titten hos mig!
Så vackra bilder du har tagit.
Du har fin smak säger jag igen.
kramar Dadda

Signe 1 sa...

Hihi, den där korgen kommer hem till mig idag oxå...avin kom igår så jag ska hämta ut den idag...Ljuvligt fina är dom!!:-)
Kram Sofia

i Emmas vita hem sa...

Hej vännen!
Tusen tack och detsamma :)
Vilka fina korgar du har beställt, åh vad jag blev sugen!
Penseerna blev jättfina i betongkrukan, så härligt med blommor och grönt! Ha en mysig helg!
Kramar Emma

Mitt smultronställe sa...

Snygga korgar, helt i min stil!!!!

Ha en bra helg!! kram Camilla

Stjärnor & Champagne sa...

Alla har dom där fina korgarna, suktar....Vill också testa betong, hm kanske någon gång. Krukan blev

Kram Anne ju jättefin.

Sofia sa...

Härliga bilder. Gillar din betongkruka, ska försöka mig på att göra en egen. Är lite nyfiken på er hallmöbel, den vita bänken, vart har ni hittat den?

Stämningsfullt sa...

Hej!
Ååå så fina korgar!!
Kram.