måndag 6 april 2009

Lite påskpynt!

Idag har det varit en bra dag! Vår lilla E har mått mycket bättre *glad* . Dessutom hade jag en mysig stund med min vän J som jag inte träffat på sååå länge *äntligen*. När jag kom hem hade jag dessutom fått ett trevligt brev från Skatteverket!!!! *skuttar* Så, en riktigt riktigt bra dag alltså =)


Dessutom kom en sms avisering på några fiiina saker jag beställt på nätet, så imorgon har jag lite kul att visa hoppas jag!


Det här med påskpynt är ju inte riktigt min grej, så det blir lite sparsmakat. Älskar mina betongägg, och påskris är ju ett måste... men annars blir det endast...





... Några söta påsktuppar som jag fick i present förra påsken...



... och på bordet står mina äggljusstakar och ett rede (från panduro) med några påskägg.

Här kommer också några bilder på min söta trådkorg från Boom som nu är fylld med påskägg!








Ikväll ska jag försöka slutföra mina pysselprojekt här hemma, i nästa inlägg får ni se vad det blev =)
Ni missar väl inte att vara med och tävla om en söt skål från Greengate!!!
Kram H

Inga kommentarer: