torsdag 5 mars 2009

PAKET!!!!!

Om det är nån som undrar varför jag är så glad idag, så beror det på att jag har fått paket!!! En 6 månaders present från min gulliga gudmor


Spännande... vad kan det vara???

Jag kan öppna själv!!!!

Jag visste väl att det var nåt som gick att äta!!!

Kolla!!!! Helt nya, alldeles egna, mina alldeles första par skor!!!!

Gissa hur glad jag blev och hur snabbt jag kan springa i gåstolen nu!!!!!




... förresten... är det nån som har tänkt på va duktig jag är på sitta nu!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad duktig du är, Oliver! Har du tjuvtränat? Berätta för mig hur du gör för jag vill också sitta själv utan hjälp./Tuva

Anonym sa...

Hej gullet !
Vilka fina skor du fått!
Morfar blir så "inpinerad"
att du är så duktig på att sitta.
Hoppas vi kan ses imorrn, kanske på nån grillning eller nått.Hälsa storebröderna o M o P
Kramisar