måndag 30 mars 2009

Mer lådor och förvaring

Först vill jag bara börja med att tacka för alla goa kommentarer jag får! Jag blir såååå glad!!!! *skuttar*

Eftersom det här med förvaring, organisera och lådor är lite av min grej så fortsätter jag med det...

... i sann "mantagervadmanhaver" anda tänkte jag tipsa om lite billig och enkel förvaring!

Fina lådor kostar ju en del... Men man kan ta en vanlig skokartong...



... och lite tyg (eller nåt fint papper om man hellre vill det)



...Limma på lådan... och vips får man en fin låda att förvara smått och gott i!





Passade även på att klä in en burk samtidigt som jag tänkte ha pennorna i..





Så här ser det ut när det är klart...




Verkligen världens enklaste och snabbaste pyssel och ett kul sätt att ta tillvara både små tygbitar och kartonger! Går ju att variera och kombinera i all oändlighet med olika tyger och kartongstorlekar...

Hoppas ni har en bra start på veckan!

Inga kommentarer: