tisdag 3 februari 2009

Hmmm..

Alltså... hur lätt är det att krypa??? Jag har sett hur min kompis Savanna gjorde... och det var tyyyyp så här.... men jag kommer ju ingenstans??? Förbaskade.... eh...förbaskat!!!

Idag har jag lekt med mamma och Viktor. Det var jättekul!

Viktor är så snäll med mig! Han tycker om bäbisar säger han. Han ska ha tre barn när han blir stor. De ska heta Oscar, Olivia, Max och Pärla. Elliot ska inte ha några barn. Han ska bo i en trädkoja i skogen. Men han ska ha en fru i alla fall!

Viktor var och lekte hos morfar en stund idag också medan Elliot var hos ögonläkaren... och när han kom hem var han så trött så han gick inte att väcka i bilen... så morfar bar in honom i köket med stol och allt... så fortsatte han sova där en liten stund *fniss*

Imorgon ska alla brorsorna på förskolan och då ska jag få leka med min kompis Tuva *tjohooo*

Inga kommentarer: