måndag 23 februari 2009

Gammalt och nytt i vardagsrummet

Först vill jag börja med att tacka för alla goa kommentarer och gulliga mail jag får av er *glad* Ni anar inte hur mycket det värmer. Ni är underbara =)

Idag stannade febertermometern på 38.8... så nu är det hopp om liv =) Hoppet om livet ökade rätt drastiskt sedan N avbröt sin kurs igår och kom hem till mig och barnen (som är mer eller mindre sjuka allihopa). En lifesaver. Verkligen. Jag hade fasen inte klarat det själv...





Har velat ha "vanliga" ljusstakar länge... men har haft svårt att hitta några jag gillar. Nu fanns dessa på rea på Lagerhouse... och då kunde jag inte låta bli =) Har köpt jättefina svarta kronljus som ska vara i också... blev superfint =)



Nu är det dax att gå och lägga sig och hålla tummarna för, åtminstone några minuters, sömn i natt!
Sov gott allihopa!



Inga kommentarer: