fredag 31 oktober 2008

Min första tjejdate =)

Idag har jag lekt med min kompis Tuva. Det var jättekul! Först åkte vi i vagnen en stund. Då träffade vi mina brorsor som skulle till biblioteket och låna böcker! Det var kul! Sen gick vi hem till oss och jag och Tuva lekte lite på min filt. Då försökte jag ta hennes napp, för jag ville också ha en sån fin med en sköldpadda på *avis*. Sen åkte hon hem. Det var trist. Då fick jag ligga i gymmet själv! Tur att min lilla larv var där, så jag hade nån att prata med!


Det här med snö har jag funderat lite över sedan jag fick åka ut i vagnen i morse och det blåste in kalla vita flingor i vagnen. Undrar lite vad det ska vara bra till? Elliot och Viktor blev sååå glada när de såg att det snöade imorse... men jag vet inte... jag är skeptiskt!


Tuvas mamma tog en bild på mig och Tuva när vi hade vår första pratstund...


Morfar hämtade Elliot och Viktor på förskolan idag. De hade plockat svamp och lekt brevbärare. Ikväll ska de laga svampsoppa till middag... det blir... spännande =)


Ha en mysig fredagkväll och se upp för små spöken ;)

Inga kommentarer: