torsdag 3 september 2009

Höstmys



Nu märks det verkligen att hösten är här! Jag älskar verkligen hösten! Luften är underbar och det är så mysigt mörkt på kvällarna! Det finns inget som slår att få tända lite ljus, krypa upp i soffan med en filt, en tekopp!

Nu har allvaret börjat för mig efter mammaledigheten! Skolan är i full gång och det är verkligen mycket att läsa! Ska ut på praktik om några veckor och det ser jag verkligen otroligt mycket fram emot. Glad är jag dock att min lille plutt (som inte är såååå liten längre) inte behöver börja förskolan riktigt än, utan får vara hemma och mysa med pappan istället... ett tag till!

Kramar i massor till alla er!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Håller med dig angående hösten! Gillar också att mysa under en filt med en kopp te!:)
Lycka till med studierna också!
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Ja nu närmar sig hösten med stormsteg. Gillar det inte är mer för värme och sol.

Kramkram Anne

Nilla sa...

Vilka fina gamla askar! *vill ha* Ha det bra.