måndag 15 juni 2009

Sommarlov

Nä men herregud va länge sen det var jag gjorde ett inlägg nu... Dagarna har verkligen bara tickat på och ärligt talat har jag inte fått nåt gjort. Sonen har legat på sjukhus och opererats ännu en gång och nu är han äntligen hemma igen och barnen har fått sommarlov...

Så nu har jag bestämt mig...

Nu tar jag också sommarlov! Från bloggen alltså... =) Nu är verkligen tiden vid datorn minimal och den lilla tid jag lägger vid datorn tänker jag använda till att kika in hos er =)! Nu är det sommar och jag vill bara vara ute och påta på lite, mysa och leka... så jag återkommer när det börjar höstas och hemmapysslarhelena är tillbaka! Nu har hon semester =)

Ha en riktigt härlig sommar!!!! Vi ses i höst (eller inne hos er när ni minst anar det ;) )

Stor kram / Helena

9 kommentarer:

Nettan sa...

Ha ett skönt " Sommar Lov " !
Kram Nettan

SMÅKILLARNA sa...

Gud vilket bra beslut Helena! Man ska aldrig känna att "tvång" att pyssla utan det ska kännas lustfyllt! Kramar/Maria

Guttemamma sa...

Bra valg!! Kos deg masse med dine skjønne små og ha en strålende sommer!!!
Vi blogges til høsten vet du:-)
Stor klem fra Anette

Grodmamman sa...

Ha ett härligt sommarlov nu! Hoppas att vi får en underbar sommar med mycket sol och bad och lata dagar!:)
Kram

chokladblomma sa...

Ha det så bra!!!
Kram

Design i tid och rum sa...

Hej!
har tänkt samma sak..vi för se.
Men du ska ha en underbart sommar kram Dadda

Mitt smultronställe sa...

Ha ett skönt sommarlov så ses vi till hösten!!
Kramar från Camilla.

Stjärnor & Champagne sa...

Ha en riktigt skön sommar...

Kram Anne

Vit poesi sa...

Ha ett jättemysigt sommarlov!! I dag skiner solen!
Kram Malin