onsdag 6 maj 2009

Att bli glad av fina saker

Hej alla goa ni!

Här hemma håller vi på för fullt med att fortsätta vårrensningen! Idag åkte ytterligare saker iväg till nya ägare och än en gång tackar vi blocket och Tradera!!! Så himla himla bra det är att det jag inte längre vill ha/behöver kan någon annan behöva! Verkligen en win-win situation !!!

Igår blev jag ännu mer uppvaktad, då av mina fantastiska svärföräldrar! Tänkte att jag skulle visa en av sakerna jag fick...





En inredningsstege!!! Sååå länge jag har velat ha en sån!!! Är sååå glad! Man (läs jag) blir verkligen så glad av fina saker!!!!
Nu till problemet: Jag vill ha den överallt!!! I vardagsrummet med inredningstidningar, i badrummet med handdukar och i sovrummet (så klart). Den är så fin!!!
Nu ska jag kika in hos er en sväng! Ha en mysig kväll!!!!

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Härligt det låter med er rensning!
Lyxproblem alltså!?!:) Förstår att du inte kan bestämma dig angående stegen! De passar ju som sagt lite varstans!:)
Kram

chokladblomma sa...

Härligt med lite rensning!
Stegen är jättefin! Har du prövat att ha den i hallen? Näää nu skojar jag! Fast den hade nog varit fin överallt!!
Ha en bra morgondag!
Kram

Nettan sa...

Åh, så fin den va, har oxå velat ha en stege, men fr. idag ör det köpstopp =0(
Kram Nettan

BUBBELRUMMET ♥ sa...

De stegarna är fina och jag förstår ifall du vill ha dem överallt. Var glad att du har en :-) Du får vandra runt med den :D

Kram!

Livet på Marbogården sa...

Vad mycket fina saker du har i ditt hem.

junhe sa...

tack för ditt svar och tipset på köpstället!!! ha en bra dag/ junhe

Guttemamma sa...

En stige,din heldiggris!! Gleder meg til å se hva du pyner den med!!
Fredagsklem