onsdag 22 april 2009

En ljuvlig vårdag

Idag är det en helt fantastisk dag! Solen lyser och det är faktiskt varmt i luften. Snötäcket minskar (hör och häpna) och man vill verkligen aldrig gå in!!!



Men det bästa av allt är ändå att igår kväll kom min lilla E (och N så klart) hem igen!!!! Underbart! Han är inte helt hundra, men han är i alla fall hemma nu!



Har varit ute på förmiddagen medan sonen tog fram och testkörde nya cykeln. Då passade jag på att ta ut min hemgjorda betongkruka och flytta om lite på bron



I brist på annat fyllde jag den med mina påskliljor, men planen är att de under dagen ska bytas ut mot penséer



Lite extra roligt känns det att ta fram något när man gjort det själv. Faktiskt. Blir mycket betong just nu känner jag... men det är ju så KUL!
Nä, nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag ut i solen igen!!!
Ha en fin dag! Kram H

Inga kommentarer: