söndag 8 mars 2009

Så lite som behövs...

Nu har det verkligen varit fullspäckade dagar! Roliga dagar. Men fullspäckade!!! Vi har haft jättetrevliga middagar med släkt och vänner både fredag, lördag och söndag och så lite kalasande och utevistelser däremellan. Det har verkligen varit en toppen helg. Men nu är vi trötta... tänk om det vore helg nu *ler*

I lördags passade jag på att ta en lång promenad på förmiddagen i det soliga vårvintervädret! Lyssnat alltid på radio när jag är ute och går och har verkligen sörjt att Rix fm inte längre sänder här där vi bor... det har blivit utbytt mot mix Megapol som jag inte alls gillat... fram till nu!

Gick där i solen och lyssnade på Äntligen helg med Breitholtz och Berg och åååå vilket underbart program. Carina Berg är ju helt makalöst rolig! Gick och småfnissade för mig själv i över en timme och gick med all säkerhet runt med ett fånigt flin hela vägen :) Så... ok... jag kan leva med Mix Megapol! I alla fall på lördagarna ;)

Hemma lyssnar jag på radio i vår fiiina iPal som vi fått av M och P *glad*


Den är sååå fin (tycker jag) och extra bra på sommaren...


... då har den fått hänga med både på altanen och stranden =)

Kvällen spenderar jag i pyjamas tillsammans med Beck =) Det är lagom nivå ;)

Kram

Inga kommentarer: