torsdag 26 mars 2009

Organisera barnrummet

Nu är vi äntligen hemma igen!!! Igår tog vi beslutet att åka hem och låta sonen fortsätta tillfrisknandet hemma, vilket känns otrooooligt skönt =) Hittills har det även gått väldigt bra, så vi håller alla tummar vi har att det fortsätter i samma stil.
Idag har jag hunnit göra flera av mina hemmaprojekt som grott i mitt huvud medan vi varit borta ... ni får se ett ikväll så visar jag resten imorgon =)
Jag har fortsatt mitt projekt att organisera barnens rum.
Denna gång blev det med bokstäver och ord
För ett tag sen byggde vi en ny säng till pojkarna med förvaring under.
Det visade sig verkligen vara en toppenlösning
och det ryms hur mycket som helst under sängen
(inlägget om när vi byggde sängen hittar ni här )
... det trixiga har varit att minnas vad som ligger var...
Så... eftersom jag tycker det är kul med den grafiska inredningsstilen
så använde jag ord istället för bilder (som jag först hade tänkt)
Så här blev resultatet...

Märkte upp varannan dörr (än så länge) eftersom det är dubbeldörrar
och för att det inte skulle bli för "plåttrigt"...
...har inte riktigt bestämt mig än om jag kanske ändå vill märka upp alla...
... får sova på sakern *ler*
Barnen gillade det i alla fall och det är ju huvudssaken =)
Nä... nu ska jag sätta mig och titta på lyxfällan!


Inga kommentarer: