onsdag 5 december 2012

Biblioteket

God morgon!
Idag är det ännu en gnistrande kall vinterdag. -15 grader och knarrande snö. Jag njuter, trots att det verkligen biter i kinderna!



På stan igår gick jag och investerade i nya halsskydd till killarna! Som Oliver uttryckte det:

-Jag tänker INTE ha på mig en haklapp (de traditionella halsskydden). Det vägrade även storkillarna!

Hittade superfina med fleece på insidan som var mer som tuber man drog över huvet (ska visa sen). Så nu behöver förhoppningsvis ingen frysa :)

Idag har vi ett möte på biblioteket. Elliot ska få tillgång till ett digitalt bibliotek för barn med synskador. Är så glad att de ordnat detta! Nu har han också fått läseboken de använder på svenskan, och arbetsblad, digitalt! Och hörlurar! Han är överlycklig. Och jag med :)

Trevlig tisdag!

Inga kommentarer: